benteb.reismee.nl

Max, Maxeuso en MAXUS.

Op deze nog niet zo\'n hele vroege ochtend liet ik mijn enthousiasme om de aller beste Max te bellen goed gaan. Met mijn nog zo\'n 500 gratis belminuten en een zaterdag kan het natuurlijk niet anders. Maxje zit nu in Insbruck waar hij hele coole dingen aan het doen is zoals niet slapen en events bekijken. En omdat Max zo cool is gaat deze blog over Max. Max, deze is voor jou!

Donderdag avond, 24 januari, ik opweg naar net buiten Schladming om te gaan rodelen en ik bedacht me dat Max daar ook in de buurt zat dus ik bel hem met weer eens al mijn enthousiasme op of hij ook daar heen ging. \'\'Slechte timing, ben net uit het ziekenhuis\'\' \'\'huh? wat heb je gedaan?\'\' \'\'Ik heb mijn hand gebroken\'\' gevolgd door wat gelach. Maxje moet nu zo\'n 4 weken in het gips. Ik leef met je mee Max!

Volgende ochtend 25 Januari, ik moet werken. Tijdens het opbouwen begon mijn telefoon uit het niets overuren te draaien en bleef maar bliepen. Het zou toch niet zo zijn dat ik mijn onwijs toffe Oostenrijkse telefoon kapot heb gemaakt? Telefoon erbij gepakt en gekeken wat het probleem was. Het probleem was Maxeuso, hoe Max in mijn telefoon staat. Ik werd overdonderd door de 8 smsjes die Max mij schreef. Om even voor de leuk te laten zien wat de smsjes inhielden:
\'\'Toendertijd\'\'
\'\'Overheid\'\'
\'\'Gevechtszone\'\'
\'\'Onorthodox\'\'
\'\'Kinderkrantje\'\'
\'\'Overvoerd\'\'
\'\'Medehuurder\'\'
\'\'Bevestigingsmethode\'\'

Ik probeerde nog een enigszins verband te leggen maar dat lukte me niet. Zo goed als dat ik ben belde ik hem even op om te vragen wat zijn probleem was; \'\'Ik verveel me\'\'

27 Januari, 10:41 werd ik weer tijdens m\'n werk gestoord door die beste Maxeuso.
22:23 \'\'LUISTER MIJN VOICEMAIL! DOEI!\'\'
Wat zijn voicemail op dit moment inhoud:
Koe zegt \'\'moe\'\'
Geit zegt \'\'baah\'\'
Schaap zegt \'\'beeh\'\'
Ik zeg laat een leuk berichtje achter, dat was het, doeg, ik ben max, tot de volgende keer.

28 januari, om 9:40, de tijd dat ik al bezig ben met werken, belt Max: \'\'Ik verveel me\'\'
Zo ging dat nog wel eventjes door.
Ik ben blij dat hij af en toe belt of smsjes stuurt, er zouden maar complicaties optreden dat hij opeens ernstig ziek zou worden en heel veel zou moeten overgeven en alles! Maar Max is super cool dus dat gebeurt niet.

Nou Max, ik ben denk ik wel klaar met mijn verhaal. Deze was voor jou knul!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active